Inspekcije po tipovima žalbi
Ministarstvo trgovine i usluga:
Usluge i proizvodi – Sektor tržišne inspekcije
Poštanski saobraćaj – Sektor za elektronske komunikacije i poštanski saobraćaj
Turizam – Sektor turističke inspekcije
Narodna banka Srbije:
Finansijske usluge, finansijske usluge na daljinu, penzijski fondovi, osiguranje, lizing i osiguranje u saobraćaju
Više detalja
Problemi sa operatorima:
Kablovska televizija, internet, fiksna i mobilna telefonija
RATEL – više detalja
Problemi sa aviokompanijama:
1) Prigovori koji su u nadležnosti potrošačkih udruženja
- oštećen prtljag
- izgubljen prtljag
- izmene u redu letenja koje su nastale 14 dana pre datuma putovanja i
- izdavanje karata
2) Prigovori koji su u nadležnosti Direktorata civilnog vazduhoplovstva
Putnici koji smatraju da imaju pravo na reklamaciju avio-prevoziocu u slučaju:
- uskraćivanja ukrcavanja,
- smeštaja u nižu klasu,
- otkazivanja leta i
- kašnjenja leta,
Više detalja vezano za rešavanje spora sa aviokompanijama na seledećem linku
Komunalna inspekcija Beograd:
Više detalja
Poljoprivredna inspekcija:
Kontrola hrane biljnog porekla
Više detalja
Veterinarska inspekcija:
Kontrola hrane životinjskog porekla
Više detalja