Pozitivno rešena reklamacija – Gigatron Shop

Pozitivno rešena reklamacija - Gigatron Shop

Naša redakcija je dobila upit od potrošača koji je imao problem sa televizorom kupljenim u Gigatronovoj radnji.

Kupila sam televizor 08.06.2020 godine, marke Vox, u prodavnici Gigatron u Nišu. Odmah sutradan uočila sam grešku na televizoru. Televizor se sam pojačava na maksimum, sam uključuje opciju MENU, sam menja kanale, i ne rade komande za pojačavanje/smanjivanje zvuka. Odmah nakon toga obratila sam se prodavcu, i predložio je da se televizor pošalje u ovlašćeni servis. Poslali smo ga, da bi kroz par dana stigao odgovor : Nakon dužeg testiranja i pokušaja da se kvar manifestuje u servisu, ustanovljeno je da je uređaj ispravan i da nikakav kvar nije ispoljen,  da je ažuriran softver na poslednju verziju. Televizor je poslat nazad u prodavnicu.

Televizor je preuzet iz prodavnice. Ustanovljeno je da problem i dalje postoji. Televizor je opet poslat na reklamaciju koja je ponovo odbijena uz napomenu da ne postoji bilo kakav problem u softveru.

Takođe nam je napomenuto da je u trenutku donošenja televizora u prodavnicu sam prodavac lično uočio problem tj. da televizor sam pojačava ton na maksimum. Sam prodavac je bio u obavezi da takvo činjenično stanje unese u reklamacioni formular i da se to predoči servisu. Izbegavanje unošenja takvog podatka u pisanoj formi ugrožava prava potrošača na objektivno podnošenje reklamacije.

Potrošača smo uputili da na samoj reklamaciji navede da je zaposleni u radnji izbegao da unese na samom formularu da postoji problem i da se to predoči servisu. Takođe smo ga uputili da se na licu mesta ponovo izvrši provera u samoj radnji i da se sve unese u reklamacioni formular.

U proveri sa potrošačem smo utvrdili da je podneta prijava tržišnoj inspekciji. Novac je vraćen potrošaču i kupljen je novi televizor. Drago nam je da je reklamacija rešena i pozivamo potrošače da uvek iskoriste svoja prava maksimalno da bi ostvarili svoja prava i da ne odustaju nakon prvog negativnog odgovora na reklamaciju.

Portal Potrošač
Izvor

Može Vas zanimati

About the Author: Portal Potrošač

Verified by MonsterInsights