Obmanjujuća poslovna praksa Procter & Gamble – Tečnost za suđe Fairy Max Power

Nepostena trgovacka praksa - Procter & Gamble - Tecnost za sudje Fairy

Na televiziji i društvenim mreža pojavila se reklama vezano za tečnost za suđe Fairy. Reklama ne bi bila sporna da su navedeni kompletni podaci.

U reklami se navodi da novi proizvod Fairy Max Power čisti do četiri puta brže. To ne bi bilo sporno da je potkrepljeno određenim dokazima tj. istraživanjem.


Pri dnu objave malim slovima se navodi


U poređenju sa drugim najbolje prodavanim brendom


Instagram objava

Izvor: Instagram stranica PG Srbija

Za samog potrošača navedena reklama ne znači ništa jer potrošač ne zna koji je to drugi najprodavaniji brend u pitanju, niti kako je firma P&G došla do navedenih rezultata. S obzirom da potrošač nema kompletnu informaciju koja bi mu pomogla da donese ispravnu ekonomsku odluku, onda se navedena reklama može smatrati obmanjujućom poslovnom praksom i kao takvu je i prenosimo na našem portalu.

Portal Potrošač
Izvor: Instagram nalog P&G
Foto: Instagram nalog P&G, Pexels


Može Vas zanimati

About the Author: Portal Potrošač

Verified by MonsterInsights