Emmezeta – obmanjujuća poslovna praksa za ulaganje reklamacije

Emmezeta - nepoštena trgovačka praksa

Portal Potrošač uložio je žalbu odeljenju Tržišne inspekcije jer je Emmezeta na svojoj stranici za reklamacije upućivala potrošače da proizvode koje reklamiraju šalju direktno servisu umesto samom trgovcu. Time su potrošači dovedeni u zabludu i izgubili bi pravo na garanciju jer reklamirani proizvod šalju direktno servisu, a ne trgovcu.

Dobili smo sledeće obaveštenje od strane Tržišne inspekcije.

Odgovor Tržišne inspekcije

Emmezeta je uklonila spornu rečenicu i zamenila je novom:

Proizvod treba na servis. Da li da ga nosim Emmezeti ili direktno serviseru?
Prozvod možete dostaviti Emmezeti.

Reklamacija se ulaže direktno trgovcu i sva reklamirana roba se šalje direktno trgovcu. Nebitno da li je proizvod kupljen na daljinu ili ne. Na trgovcu je da prihvati reklamiranu robu i dalje je prosledi ovlašćenom servisu na dalju proveru. Potrošači uvek treba da obrate pažnju i izbegnu gubitak svojih prava slanjem reklamiranih proizvoda direktno u servis. U svakom slučaju ukoliko i dobiju takvu informaciju od trgovca, mogu se obratiti Tržišnoj inspekciji koja će postupiti u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača.

Foto: Pexels
Portal Potrošač

Može Vas zanimati

About the Author: Portal Potrošač

Verified by MonsterInsights